Slotsspelet för sushi fantaster: Sushi box!

Det tog tid för mig att vänja mig vid sushi, jag var väldigt länge väldigt skeptisk till detta. Men när jag väl vågade testa detta ordentligt, fastnade jag rejält, och idag är sushi en av mina favoriträtter (om nu en hel matgrupp kan räknas som en favoriträtt, förstås). Därför tycker jag att det är väldigt trevligt att det faktiskt finns ett slotsspel som handlar om sushi. Sushi box heter detta spel, som precis som Puppy Love tagits fram av Betsoft.
Spelet har 5 hjul och 25 vinstlinjer, och grafiken i detta spel tycker jag är riktigt bra, och dessutom ganska humoristisk. Skulle därför säga att grafiken nog är den största fördelen med detta spel. Det finns dessutom både frispinns, wild symboler och scatter symboler i spelet. Så grafiken är inte det enda som gör det underhållande faktiskt, även de olika bonusfunktionerna bidrar helt klart till detta!
 
Inte ett superspeciellt spel, och inte heller den enda spelautomaten där ute med just sushi som tema, är nämligen rätt säker på att jag sett flera andra sushi slots också, men trevligt ändå, framför allt för den som verkligen gillar sushi som sagt!

Kommentera här: